Iga kvaliteetse klienditeeninduse kogemuse algus algab heast turvalisusest. Hotellid osutavad terviklikku teenust külalistele. Hea teenindusega peab kaasnema põhjalik turvalisus. Külaliste turvalisus on hotelli edu lahutamatu osa, sest puudulik turvakontseptsioon võib tekitada külalistele hulgaliselt riske ja kahjustada hotelli mainet.
Turvalahendus sisaldab: võtmete ja uste kontroll, personali tuvastamise meetmed, vastuvõtu turvalisus, koridoride jälgimine, volitamata või kahtlaste isikute tuvastamine.
Levinumad riskid
- parkimiskorralduse rikkumine
- suitsetamine vales kohas
- tulekahjud
- joobes isikud
- teenuste eest mitte tasumine
Turvateenus hotellis erineb oluliselt turvateenusest muudel valveobjektidel, mistõttu Tellija ootus võimalikule uuele teenuspakkujale, et ettevõte viiks ennast täpselt kurssi kõigi hotelli turvateenusega seotud asjaoludega ja arvestaks nendega igapäevaselt.
- Hotelli teenuseid kasutavad kliendid, kelle jaoks on olulised kvaliteet ja usaldusväärsus. Nimetatud väärtused kehtivad ka turvateenuse osutajale.
- Turvateenuse osutajal peab olema piisav võimekus, maht ja kogemus (turvatöötajate arv, ettevõtte ajalugu, kogemus) kvaliteetse teenuse osutamiseks.
- Teenuse osutajal peab olema vajalik garantii oma tegevusele või tegevusetusele (kindlustuskaitse).
- Kogu pakutav teenus peab olema lahendatud komplekselt (k.a. patrullekipaaži reageerimise võimekus).
- Turvateenuse mahtude vajaduse muutmine või asendamise vajadus võib tekkida ootamatult, millega peab teenuse osutaja arvestama.
- Turvateenus peab olema „nähtamatu“, samas peab pakkuma hotelli külalisele kui ka personalile turvatunnet.