VALVEKESKUS

Lihtne moodus, kuidas tööandja oma töötajaid säästa saab

//Lihtne moodus, kuidas tööandja oma töötajaid säästa saab

Lihtne moodus, kuidas tööandja oma töötajaid säästa saab

Kas ka Sinu jaoks meenub sõnaga „inventuur“ pikem tööpäev või magamata ööd? Tihtipeale on inventuuri läbiviimine kurnav lisakohustus, mida me töötajatena peame tegema. Teisipidi tähendab see lisakulu nii ajas kui ka rahas ettevõttele endale. Inventeermisteenuse sisse ostmise eesmärk on säästa oma töötajaid ja samas saada reaalne ülevaade ettevõttes toimuvast. Taolist lahendust kasutatakse Eestis üha rohkem ning võitjateks on töötajad kui ka ettevõte ise.

Viking Security-l on 3 aastane inventeerimisteenuse osutamise kogemus, mille käigus on teostatud rohkem kui 700 inventuuri üle Eesti. Suuremateks partneriteks on Selver, Maksimarket, Konsum, Prisma, Kaubamaja jne. Eelkõige tegutsetakse jaekaubanduses, kuid positiivne kogemus on ka HoReCa- ja logistikasektoris.

Põnevamate tööde hulka saab lugeda koostööd autode edasimüüjatega, kus reaalset tuleb autosid inventeerida. Taoliste kallite toodete puhul ei taha me keegi, et kasvõi üks toode (auto) puudu oleks. Samuti on meie Inventeerijatele väga lähedaseks saanud ka värsked puu- ja juurviljad, kus ainuüksi banaane on loendatud-kaalutud tonnide viisi. Miks siis ikka tasuks inventeerimisteenus võtta väljas poolt ja millised on peamised kasud töötajatele ja ettevõttele endile? Viking Security inventeerimisvaldkonna juht Ain Taube toob välja 5 peamist põhjust:

  • Kiire

Vastavalt seatud eesmärkidele ja meeskonna pikaajalisele kogemusele on kiirus üheks läbivaks tunnuseks, mida Viking Security pakutava teenuse juures rõhutab. Meeskonna komplekteerimine on täpne ning vajadustele vastav – eesmärgiga inventuur läbi viia võimalikult väikeses aja-aknas, kliendile sobival ajal ja võimalikult vähese müügitegevuse takistamisega. Lugemistulemused saadakse jooksvalt inventuuri jooksul ja tulemuste lõppfail on valmis kliendi laoprogrammi importimiseks koheselt, kui kaubakoguste loendamine on lõppenud.

  • Lihtne

Lihtsuses peitub võlu. Säästa omatöötajate aega ja vähendada nende töökoormust. Klient ja tema töötajad saavad keskendada oma põhitegevusele. Sisse ostetud inventeerimisteenusega säästad aega, mis tulenevad inventuuri korraldamisest, tööajagraafikute kohaldamisest ning töötajate veenmisest osalemaks inventuuril.

  • Sõltumatu

Inventuuri lugemisprotsessi ei kaasata kliendi omatöötajaid. Inventuuri viivad läbi sõltumatud isikud, kellel puudub motivatsioon inventuuri tulemusi kasulikus suunas mõjutada (moonutada). Inventuuri kaubakoguste lugemine viiakse läbi pimelugemisena ehk teisisõnu ei ole inventeerijatel teada oodatavat kogust (saldoseisu).

  • Professionaalne

Inventeerijad töötavad ühe kaupa ja keskenduvad oma loetavale lõigule. Mitmed neist on spetsialiseerunud teatud kaubagrupile, milles omavad enim kogemust ja seega oskavad nüanssidele suuremat tähelepanu pöörata.  Skännerid on töökindlad ja kiired ning kogu andmevahetus toimub läbi õhu. Inventuuriprogrammi seadistusvõimalus tagab kliendi algandmete erisuste ja loodud koodistiku süsteemiga  arvestamist.

  • Kuluefektiivne

Klient pääseb ületunnitasudest, mis oma jõududega inventuuri tehes paratamatult tekivad. Samuti pole kliendil vaja investeerida inventuuri läbiviimiseks vajalikesse seadmetesse või tehnoloogiatesse.

Jääb üle ainult küsida, kas Sinu tööandja on taolise pakutava võimalusega kursis? 🙂

By |2019-02-28T13:30:27+00:00veebruar 28th, 2019|Uudised|Lihtne moodus, kuidas tööandja oma töötajaid säästa saab kommenteerimine on välja lülitatud

About the Author:

Ees- ja Perekonnanimi, Firma (nõutav)

E-mail (nõutav)

Telefoni nr.

Teade