Turvalisus kaubandus- ja teenindussektoris

Klienditeenindaja võib õiguskuulekate klientide kõrvalt sattuda silmitsi ka pahatahtlike külastajatega, kes himustavad kaupluse vara või koguni ohustavad personali. Kui turvatöötajat parasjagu läheduses pole, on töötajad sunnitud ise olukorras hakkama saama. Isegi, kui oht pole väga tõenäoline, tahab kaupluse personal end igal juhul turvaliselt tunda. Selle tagamiseks on vaja täienduskoolitusi koos praktiliste situatsioonülesannetega.

  • Varguste ja kelmuste ennetamine ning tõkestamine
  • Konfliktne klient – suhtlemine ja personali ohutuse tagamine
  • Enesekaitse baaskursus klienditeenindajale
  • Hädaolukorra psühholoogia
  • Tegutsemine ohuolukorras:
    • Pommiähvarduse, elektrikatkestuse või tulekahju korral
    • Relvastatud rööv – koostöö turvafirma ja politseiga
    • Äkkrünnak või muu mastaapne kuritegelik rünne

Loetelus välja toodud teemadest saab valida ka mitu ja kombineerida need üheks komplektseks koolituseks – tutvu õppekava näidisega. Teadmiste ja oskuste omandamine on tulemusrikkam ning realistlikum just töötajatele igapäevases keskkonnas. See on eriti oluline olukordade läbi mängimise osas, seega tuleme meeleldi koolitama teie asutusse kohapeale!

    Ees- ja Perekonnanimi, Firma (nõutav)

    E-mail (nõutav)

    Telefoni nr.

    Teade


    „Õppeprotsess oli vägagi eluline. Kiidan koolitajate näitlemisoskust ning head kogemusepagasit, mis aitas koolituse teha huvitavaks ja kaasahaaravaks. Siiani tundub, nagu oleks see just eile toimunud.“

    Margus Soome, Võru Kesklinna Kool.

    „Kogu koolitus oli väga põnev ja kasulik. Eriliselt tõsteti esile AED kasutamise õpetamist. Osalejatel suurendas koolitus oluliselt enesekindlust ja laiendas teadmisi.”

    Kristel Altsaar, Kaitseliidu Tartu ringkonna Kodutütred

    „Edastan halva uudise – olen kogunud koolituse kohta tagasisidet ning sellega pole mitte kui midagi peale hakata, kuna kõik osalejad olid VÄGA rahul! Ainuke ettepanek oli see, et vaatamata rohkele praktikale oleks tahtnud veel rohkem praktikat :)”

    Tiina Mironova, Selver AS

    „Koolitus oli ülimalt asjalik. Eriti meeldis mulle see, kuidas praktilised harjutused olid sujuvalt põimitud teooriaga ning lõpuks joonistus tahvlile kokkuvõttev skeem olulisima teabega.”

    Maarja Põder, Võru Kesklinna Kool

    „Situatsioonide läbimäng võimaldas omandatud teadmisi praktikas proovida ning andis tegutsemisjulgust reaalseks olukorraks. Koolitust läbi viinud instruktorit oli põnev jälgida – ta lõi huvitava ja kaasahaarava õpikeskkonna.”

    Kristel Altsaar, Kaitseliidu Tartu ringkonna Kodutütred

    „Kogu info osalejatelt on täis positiivset emotsiooni. Harukordne on juba see, et igaüks oskab välja tuua asju, mida uut teada saadi. Koolitaja tunneb oma ametit väga hästi.”

    Tiina Mironova, Selver AS

    „Koolitusel osalenute seas oli õppur, kes pidi õpitud teadmisi ja oskusi hiljem tegelikus elus rakendama. Tema sõnul ei oleks reaalne tegutsemine olnud sedavõrd elupäästev, kui ta poleks haaranud võimalusest sellel koolitusel osaleda.“

    Kristel Altsaar, Kaitseliidu Tartu ringkonna Kodutütred

    „Aimasin, et koolitusel tuleb mugavustsoonist välja astuda ja ise asju läbi proovida (kuidas siis muidu õppida saab?), seega oli esmalt veidi ebakindel tunne. Samas koolitajate toetus ja humoorikas lähenemine tegid kogu koolituspäeva meeldivaks õppimiskogemuseks.“

    Maarja Põder, Võru Kesklinna Kool

    „Koolitus oli täis põnevust ja praktilist poolt, kus osalejad said end proovile panna. Teadmisi tuli kõigil kuhjaga ja usume, et just praktiline külg andis juurde ka julgust sellises olukorras toimetada.“

    Tiina Mironova, Selver AS